En solskenshistoria

Den 24 juli 1990 föddes ett litet gossebarn. Systern till detta gossebarn var inte alls särskilt nöjd över att inte få den syster hon förväntade sig, utan istället var det en lillebror som kom. Taskigt gjort. Dock var systern inte alltid snäll och söt heller utan det finns till och med dokumenterat hur hon slår sin lillebror som inte är många veckor gammal med en sko. Bara på handen, men lillebror blev lessen och mamma blev arg.

Nu för tiden är han lite större lillebror (1,5 huvud större än storasyster för att vara mer specifik) och nu på 12-slaget gav jag honom en öl, bara för att fira att han fyller 18 idag. Usch.. Jag känner mig så gammal!



Nu är det dock dags att sova en aning. Ska läsa nån sida bok först bara. Men nu börjar jag bli riktigt trött. 8.30 ska jag kliva upp imorrn, mest för att sjunga för lillebror och ge honom fler presenter.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback