Jag känner mig som en stolle

Årets dunder har flygit förbi.. Antagligen mest med tanke på att vi sammanlagt har varit ute i typ 1 timme på alla 3 kvällarna tillsammans. Max 1,5.. Knappt träffat några man kände och dessutom kände jag mig överflödigt less.. men dagens 15 minuter ute ledde iaf till att jag fick träffa Veronica, alltid lika kul.:)

Den här veckan har jag säkert läst mellan 500-1000 sidor, tyvärr inte i nån historiebok utan i böckerna om Stephanie Plum.. Nu har dock mamma lånat ut resten, så det är väl bara att fortsätta att läsa historiebajset..;) även om det är intressant.. men inte på engelska.. bara ca 140 sidor kvar av den boken. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Stephanie Plum? vad är det för böcker?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback