Sovmorgon

Det blev en riktig sovmorgon av alltihop det här. Till halv 9 sov jag, och eftersom jag enligt mina planeringar skulle sova till halv 8 så blev det ju himla skönt att få sova.:P Vi har räknat ut att vi antagligen inte behöver kliva upp så tidigt imorrn som vi hade tänkt, fast vi kanske gör det ändå. Ju tidigare man åker, ju tidigare är man framme, eller hur?

Imorse väckte vi då lillebror med paket och sång, och sen när vi fikar ska han få en bacardi breezer av mig också, så vi kan skåla lite. det är mest för att jag inte vill ha med mig dom hem och för att jag har 2 st. ;) Nu är det dags att göra sig respektabel så att inte alla ser mitt trollhår när dom kommer och hälsar på.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback