Tuppjuck

Ännu en solig dag... Tack vare att jag drömmer så konstigt kom jag upp i morse.:P Vi hade ställt klockan på 8.45 för att kunna åka och simma när badet öppnade.. Men 8.30 vaknade jag och kände att: Nä, så illa jag mår, när klockan ringer säger jag till Kasper att ställa fram den en timme till så sover vi ett tag till. Sagt och gjort så gjorde jag detta och när klockan ringer för andra gången är jag lika trött ändå... Men.. kliver upp och väcker lillebror.. Tittar på hans klocka: 8:45. Mats, går din klocka rätt? Ja... Hmm.. Jag hade drömt att vi hade ställt om klockan.. Nått så konstigt har jag aldrig drömt förut..

Igår däremot så fick jag tuppjuck och vi åkte och sprang. Jag, pappa och Kasper... 1 kilometer sprang jag väl iaf totalt, och är överstolt.. igen.:P Det resulterade iaf i träningsvärk idag... Så jobbigt..:P

Kommentarer
Postat av: josephine

tyvärr var det ju inget kul som hänt. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback