Badminton

Idag är det faktiskt lite mer sol och lite varmare än vad det har varit så länge som jag har varit här och hälsat på. Inte ett regnmoln i sikte, måste vara första gången... Lillebror och jag har spelat lite badminton framför kaninpublik men gav upp när det började blåsa...

Frukosten idag var bland det värsta jag vet: Havregrynsgröt... Men det är enkelt, billigt och går jäkligt snabbt.. Dessutom har det lite kalorier, så det var också bra.:) Och förhoppningsvis mättar det länge.. Hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag som älskar havregrynsgröt med salt och smör:) Godaste morgonmålet, skulle äta betydligt mer av det om jag inte var så jäkla lat på morgonen:D

Postat av: evans

Fiberhavregrynsgröt med hallon och honung på är gott! Sen ska du ju inte klaga för du fick ju världens godaste chips från England ;) Jag avundas dig!

2008-06-28 @ 11:19:23
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback