Mest en massa träning

Jag och lillebror tränar som attan inför farmors begravning.. För mig är det skitnervöst eftersom jag inte har sjungit för folk sen jag slutade 3an (nästan iaf) och min röst är inte som den var.. Imorrn ska vi till Tåsjö kyrka och träna där, för att höra ackustik och sånt.. Låter spännande va? Åka 7,5 mil för att träna lite. det ni.;)

Tittade på balen idag också... Stackars dom som var tvungna att stå ute i det här kalla vädret som har varit här idag. Varit jättefint i flera veckor tydligen, ända tills idag. Hoppas på att studenten blir bättre bara, annars blir det illa.:P

Annars så läser jag en massa.. Vanliga böcker.. Helt underbart.:) Jag som alltid har varit en bokmal, men som inte har fått läst en riktig bok på jättelänge. Som jag har saknat det. Det är bokläsning som min sommar kommer att bestå av.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback