Dagens "nöjd med"

Nu får det räcka för idag.. Jag är urtrött.. Och dessutom har vi ett avsnitt av Det var en gång (Elisabeths England ska vi se på) som gör att vi kanske minns tentamaterialet lite extra. ;)

Dagens nöjd med:
Middagen som vi gjorde - Det var bland det bästa jag har ätit. Även om det blev lite mycket
Att vi har skrivit av lite anteckningar - Bara dagens och morgondagens kvar nu. ;) Tur att det inte är så mycket
Jag läste klart ett kapitel i boken - det var typ 10 sidor, men so what!? ;P
Att vi kommer i säng såhär "tidigt" Jag minns inte senast jag stängde av datorn innan 23..
Jag höll nästan kalorinivån - och ändå har jag ätit som en häst. :)
Inte en enda godisbit på hela dagen!!

Godnatt folket.. Hoppas ni sover gott.. Jag och min näsa ska vandra in till köket och ta lite nässprej och hoppas på att jag mår bloody brilliant imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback