Hur kan det komma sig?

Hur kan det komma sig att jag alltid vaknar jättetidigt när jag inte behöver, men när jag måste kan jag knappt ta mig upp.. Jäkla skit.. Jag som verkligen såg framemot att få sova idag. :(

Hur som helst ska jag läsa massa bok idag har jag bestämt mig för.. Absolut. :) Sen skulle jag behöva packa en liten liten låda.. Så att det är gjort också... Kanske bokhyllan i sovrummet vars böcker ändå ingen använder? Dessutom skulle vi behöva en plats för alla skolböcker precis just nu med.. Så det vore väl inte en så dum idé...

Jag ska leta mer till kompletteringsuppgiften också.. Och egentligen tänkte jag gå ut och leta mig en ny stegräknare.. men jag mår faktiskt riktigt jäkla dåligt.. Vilket inte är så konstigt eftersom den "dumma" sambon har varit sjuk hela veckan och legat och hostat på mig.. :S

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Josephine

lite samma här, jag steg upp ren 7, då jag inte kunde sova mer pga. hosta:( blää! Min dag blir nog igen att ta det ganska lugnt, men borde lite jobba med avhandlingen. Så några ibuprofen så kanske man får lite mer ork:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback