Jösses..

Jösses så gott.. Och Jösses så mätt jag är... och jösses så bra det föll in i planen.. För alla er som aldrig vågat smaka falafel, gör det.. :) Jättegott.. och vi stekte ju dem som sagt, inte friterade, så det blev bättre i vikttankar ;)

Och eftersom jag  håller mina kalorier så ska jag få dricka en hemmagjord smoothie ikväll.. :) kanske blir en sån till House?

Tror jag ska ta med mig min man ut på en promenad nu snart.. för då blir det ju lite bättre.. och vi startar långsamt, för han är sjuk, och jag är i dålig form. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Smoothies är så goda, och tänka sig att de är hälsosamma också! (Eller beror ju lite hur de tillverkas..)

Jag tror nog att våra dammråttor ha börjat bli lite stygga på sistone, så det skall inte dröja för länge före dammsugaren kommer fram här också:)

Postat av: lisa

kika gärna in på min blogg (:

2008-03-25 @ 18:39:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Kandi <3

aah jag tycker oxo det:D

2008-03-25 @ 18:44:01
URL: http://KANDIsmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback