Killer Queen

Nu sitter jag och lyssnar på Queen - Killer Queen.. I like. ;) nått jag däremot inte gilalr är de grå molnen som jag ser genom balkongdörren. :P och jag gillar inte heller den disk som är kvar i köket, det är inte mycket.. men det är nog för att jag ska lyckas söla (spilla för er som inte begriper ;P..) så nu har jag en stor blöt fläck på magen.. jag skvätter alltid vatten på antingen golvet eller på mig själv, oftast båda.. :P men jag ska ta itu med det så ´behöver jag inte tänka på det mer sen.. tror jag ska äta min karins lasagne till middag idag.. det var min lunch nästan varenda dag medan jag jobbade på dollar, men jag har inte ätit det på länge.. nu är jag själv, och kan äta vad jag vill :) Hehehehe.. eller kanske snarare mohahahaha?

Tillbaka till disk.. sen lite läsning tror jag.. ska försöka med stycket att läsa 50 sidor idag.. det är bara 5 läsomgångar, det kan ju inte vara så svårt...

Sen har jag planerat att ringa mormor och önska glad påsk också.. och så ska jag prata mer med mamsen, och nsätan garanterat med Kasper.. :P tur för mig att jag köpte en gigantumgodispåse igår.. tillsammans med alla andra stollar som absolut skulle på Ica maxi samtidigt som oss.. det var allvarligt trafikstockning. sen var vi väl dumma som inte tänkte på att det var rusningstiden också.. men, vadå? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback