Lådpackning

Med tanke på att det tog ett halvår för mig att packa ner alla saker som jag skulle ha med mig till Uppsala är det bäst att vi sätter igång nu när vi ska flytta om lite mer än en månad..

Skrämmande nog så måste jag erkänna att vi har 2 skåp med glas som vi knappt har använt.. Jätteskrämmande.. Riktigt jätteskrämmande faktiskt.. men eftersom dom inte används är det lätt att packa ner dem i lådor igen. ;P Tillsammans med handdukar och gardiner.. Påslakan också.. Ändå är inte linneskåpet tomt än heller.. Jisses.. Men, jag har alltid varit en samlare.. Har väldigt svårt för att slänga saker: För tänk om det behövs sen!? Det går ju aldrig att tänka på att det går att köpa nytt.. ;P Nej nej.. Funderar på att ta en sopsäck och börja samla ihop kläder som jag aldrig använder heller, det kan ju nästan vara lika bra...

Vid den andra datorn sitter en sjukling.. Han är riktigt gnällig, ni vet sådär gnällig som män blir när de blir sjuka.. Men min stackars stackars (hans ord) sambo är faktiskt riktigt varm... Febern är nog där.. För ett tag sen satt han med ett korvpaket på huvudet för att försöka svalka av sig... Sånna gånger kan man inte låta bli att skratta.. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag har också en sjuk sambo brevid mig, vi är båda två sjuklingar med annalkande förkylning:( Alltså ni bor nu i Uppsala (studerar där?), men skall flytta vart/varför? Om man tillåts vara lite nyfiken..

Postat av: sannaa

Vilken tuff blogg du har :)

2008-03-24 @ 17:24:00
URL: http://www.sannaaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback