Läsgalen

Ahhh... jag kommer ju att vara helt tom i huvudet innan dagen är slut.. tur att jag är bra på att speedläsa, och många ggr sitter mycket av det jag läser fastetsat i minnet.. och om det inte gör det sätter jag små klisterlappar i boken nu. ;P Så det är bara att leta åt det igen när det är dags att gå igenom frågorna.. bra va? ;P

Nu har jag bara 100 sidor kvar i den ena boken.. sen 9 har jag suttit här ett tag, läst 40 sidor och ätit frukost... känns nju lovande för resten av dagen faktiskt.. men just nu har jag läspaus, för annars kommer jag nog att klättra på väggarna snart. ;P

Dock tror jag att det är dags att plugga snart igen. huvva

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback