Många timmars pjoller

Åh, så jag har krånglat nu.. för när det väl började krångla så la ju allt av.. :P nää.. men nu är det fixat.. mkt till hjälp av fröken Evans. :) så där ser ni igen - att det är bra att vara trevlig mot sina lärare, för man vet aldrig i vilka konstiga situationer man behöver deras hjälp. ;)

Nu tror jag att jag inte ska hålla på med mer design på ett tag.. men ni kan ju få se mina 3 favoritheaders som jag gjort idag, så skulle jag gärna vilja höra vilken som är er favorit :)







jag har nog sagt det förut, och nu säger jag det igen.. godnatt gott folk. ;)


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Den du har nu tyckte jag såg bra ut... lätt mystik över den..

Postat av: evans

De var bra allihopa! Och jag ska genast be alla mina elever läsa det här inlägget :))

2008-03-15 @ 09:34:20
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback