Snö?

Inte ska det väl snöa i mars? Nu kan ju lillebror vara (skade)glad, för han tyckte att vi hade alldeles för varmt väder för att vara början på mars när han var här... det är säkert han som har skickat hit det... skitunge. ;P

Nu har jag börjat plugga till nästa tenta.. ;P försöker att tänka så att jag inte får göra omtenta på den jag skrev igår, jag vill inte ens kolla i böckerna om jag har haft rätt...:P inte har vi fått resultat av omtentat som vi skrev förra fredagen heller, vilket faktiskt är lite synd...

Vaknade nu för ca en halvtimme sen, av att grannen drog upp sin köksklocka.. nice.. bra väggar i det här huset.. jag har en täppt näsborre och lastont i huvudet.. men so what? Jag trodde inte att jag skulle hålla mig frisk efter min totala urladdning den här veckan... dock hoppas jag att huvudvärken går över snart.. för hellre nästäppa och hostig än ont i huvudet. :(

Eftersom det är 1,5 månad (nästan) till nästa tenta tänkte jag att om jag börjar läsa lite smått nu och läser lite varje dag, så kommer det här nog att bli bra det.. annars kanske jag borde köra på samma taktik som till gårdagens: sluddra igenom alla böcker och hoppas på att nog med fakta fastnar för att kunna skriva... jag sa det till mamma igår: Jag minns inte att jag hade läst om 4 av de där frågorna... skrämmande.. :P

Kan det vara dags för frukost snart kanske? annars är jag ute efter en göra-knappt-nånting-dag... och får jag tråkigt så kan jag ju alltid titta på skatorna som bygger bo utanför våra fönster.. ;)

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ja, självklart får du lov att lägga till mig på din sida.. använd gärna min bildlänk om du vill..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback