Svårt att bryta vanan

Eftersom jag har min godishöna precis bredvid mig vid datorn har jag ju vant mig vid att bara lyfta på henne och ta mig en bit när jag är sugen... och den vanan är svår att bryta.. Jag har ju försökt nu i en timme.. ;P Men jag måste stolt medge att jag inte ätit en godisbit på 1 timme.. och eftersom det finns godis i min närhet så är det inte så lite duktigt gjort..

Woho, nu har jag hittat en ny sak att tjafsa över.. ;)

Dessutom kan jag tala om att om jag går ett varv in i varje rum i lägenheten (utom toaletten) så är det nästan 40 steg.. ;P inte illa pinkat det inte...

Nu ska jag äta sesamstekt lax... Börjat med att måtta upp maten också, så jag är säker på vad jag äter.. Det kan bli bra det här.. och så har jag ju världens bästa hjälp. ;)

Kommentarer
Postat av: sannaa

haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback