Virrig

Just nu är jag tom i huvudet.. riktigt tom.. känns som att om nån blåste i mitt öra skulle det fara rätt igenom mig.. hemsk känsla... däremot är jag mätt. :) och nu sitter jag i mjukisbyxor och mina jättemysiga och varma kosockar, och jag älskar det.. det finns inget bättre än att kunna slänga på sig vad man vill och bara vara..

Snön är kvar.. jag kan inte stirra bort den.. snart tror jag att jag tar en förlängningssladd och hårtorken och går ut och tar bort snön med den... jag vill inte ha vinter nuu!

Jag tror att jag ska tända lite ljus och fortsätta titta på Scrubs...

Diskat
Städat (iaf delar av köket)
Ätit (Verkligen jätteduktigt gjort)
Läst 23 sidor bok (bara ca 27 kvar idag då, minst)

Wooopie.. visst låter det som att jag har jättekul? :P Fast, som sagt.. det är ganska skönt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback