Åh så trött

I och med att jag har stått ute precis hela dagen är jag aptrött nu... men iaf har jag både börjat och slutat ett jobb idag.. skoj att veta, eller hur? :P Just nu står hoppet till att Kaspers moster ska hitta något åt oss i Danmark. Då blir det flytt över sommaren dit.;P Det vore roligt (Johan har förövrigt lärt mig hur man pratar danska, så det ska inte vara nått problem!)

Imorrn ska vi flytta möblerna, vi har inte hunnit det än, lite störigt faktiskt. Sen tänkte jag ta badet jag har lovat mig själv sen vi flyttade hit... brabra...

Kommentarer
Postat av: marie

har du både börjat och slutat på ett jobb idag? :P hur kommer det sig? :D

Postat av: johan

Ja bara gapa och klämma fram ord...funkar även med en oskalad appelsin i munnen

2008-05-27 @ 05:11:58
URL: http://www.lemonparty.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback