Du underbara sol

Sol är underbart och mysigt, men jag klarar inte av att ligga ute i den alldeles för länge, åtminstone inte utan nått att göra..:P Så nu när min mp3 dog lagom tills att jag tänkte vända på mig ett tag och ta paus från boken så blev det inte nå lång tid som magen fick nån sol.. men så kan det vara.:) Idag provar jag min mångmönstrade bikini från lindex, I like. :) även om jag inte gillar att visa mig ute utan tröja.. men å andra sidan: Vad jag inte har i smalhet har jag iaf där så många smala fattas nått: Booobies. ;) så det så... lite positiv ska man ju ändå vara.. :)

Nu börjar jag tycka att det är dags för lunch/middag snart.. jag skiter i vilket av dom det är, bara jag får maaaat!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är så typiskt det är fint väder när jag sitter 11-12h på jobb/dag..inte konstigt man är sån blekfis som jag:) Har ju aldrig chans att se solen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback