jag som nästan hade lärt mig

Jag insåg helt plötsligt att jag inte hade nått bröd tills imorrn.. utan frukost blir jag Mariamonstret, så vi insåg snabbt att det gällde att ta sig till ICA.. men eftersom det var mitt i House så fick det vänta.. och det gjorde inget.. Ica här är öppet till 23.30 så det var ingen panik direkt.. Dessutom var det härligt med en liten promenad.. Så nu har jag en ny affär att lära mig, jag som nästan hade lärt mig var saker och ting var i det gamla.. :S

Idag blev kaninen 4 månader också.. så vi firade med lite äpple.. När man inte blir så gammal så tycker jag att man kan få fira sina månadsdagar istället. :) Äpple var iaf hur smaskens som helst och hon slickade sig om munnen konstant.. inte konstigt med tanke på det enorma hårsvall som pryder hennes huvud.. sliskigt äpple i skägget kanske inte är det bästa. :)


Jag börjar bli trött.. men jag tror jag måste inviga bäddsoffan med en bok, den är ju faktiskt mest köpt som nått man kan sitta och plugga i.. borta från tvn (som nu ändå inte är nå roligt att titta på) och inte precis vid skrivbordet för då är det ju så svårt att hålla fingrarna borta från datorn.. Dessutom står den så bra precis mittemot Kaspers dator så man kan titta på film och mysa i den också..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback