Lite färg?

Ja lite färg kanske jag har fått.. men å andra sidan så har jag för första gången gått i bikini bland folk, alltså inte enbart ute på Öhn hos momma där jag springer omkring i bikini hela tiden, för där ser ingen mig.. nä, jag låg med bikini här utanför balkongen, åtminstone bikinibhn.. nu är jag stolt, hur löjligt det än kan låta så är jag överdrivet jättestolt..

Något annat pryder mig däremot, och det är kanska djupa kaninklomärken, som gör skapligt ont, men det är sånt man får ta..

Eftersom jag inte orkar knäppa kort på mini bikinisar får jag hitta åt dom på internet. :)

Från Lindex


Från H&M

Nä, nu tänker jag ta det lugnt ett tag, jag får spatt efter för lång tid i solen, men håller det i sig går jag definitivt ut ett tag till sen igen.:)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Blir nog lugnt skulle jag tro :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback