Såklart

Enbart för att jag inte tänkte åka nånstans innan spexmötet vid halv 7 så vaknade jag av klockan när kasper skulle upp, enbart för att vara helt pigg.. Hur kan det alltid vara så? Man är jättetrött om man måste kliva upp, men ifall man lika gärna skulle kunna vända sig om och somna igen så går det inte... underligt.. Det funkar nästan alltid så för mig..

Å andra sidan så ger det här mig en chans att plugga mkt idag.. och det kan behövas.. tentan är inte så långt borta, och jag är lat... fy mig.. jag har ju dessutom ett manus att lära mig.. och så har jag förhoppningsvis ett jobb snart.. Kasper börjar sitt idag.. han ska stå på stan i 5 timmar.. jag hoppas att alla är snälla med min prins. :)

Nä, nu är det snabb frukost som gäller, och sen ska jag sätta mig i bäddsoffan, så långt från datorn jag kan, och läsa, läsa, läsa.. :) Woho.. så skoj.;P

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: som fan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback