Sånna som ser ner på andra

Ibland blir jag mycker förvirrad.. Jag vet att man kan störa sig på vad folk tycker, tänker, säger, har för sig, gillar osv, osv.. och jag är ingen ängel, jag stör mig också på bloggar jag läser.. men vet ni vad jag gör då? Jag slutar att läsa dom.. Är det så att jag verkligen inte står ut med den här människan så är det faktiskt ingenting som tvingar mig att klicka tillbaka mig till deras hemsida/blogg.. och jag behöver absolut inte spy galla över den individ, som faktiskt är en person som har rätt att vara sig själv och ha sina intressen, bara för att han/hon och jag inte är lika.. konstigt folk det kan finnas..

Haha.. undrar om jag är den första som skriver ett sånt inlägg utan att ha råkat ut för sånt här själv.. tro...:P anledningen till det här inlägget är faktiskt att jag är trött på att se all skit som olika bloggare får för att dom tycker något visst om något.. Nä..ska man inte ens få tycka att (egentligen vad som helst) något är bättre än nått annat utan att få skit för det? Vad skulle det vara för värld då?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, alla dom som klankar ner är ju ständiga läsare ;)

Postat av: Tobias

svar: gonatt på dig iaf :D

2008-05-11 @ 23:17:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: märkte det nu, solen skiner men ganska kallt ;O

2008-05-12 @ 08:13:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback