Sovdags

Nu är det nog sovdags.. för imorrn bitti måste vi ju jaga målare igen. :P Sen efter det ska vi nog åka in på stan och leta en bikini åt mig tror jag.. Hoppas jag hittar nån.. det måste ju vara det som är nackdelen med att ha större storlekar på bhar och sånt: Dom flersta som passar brukar vara så fula. :( Så bara för att jag har stora tuttar ska jag straffas med en ful bh? Not nice..

Nä.. Hoppas att farbror målaren har den tapet som vi vill ha, annars får vi ta den andra.. ;P

Riktig familjeidyll? Kasper och Freja spelar WoW ;P
image63

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ser mysigt ut:) Sv: Jag tyckte väl att det var den sången..kunde inte lyssna på den här i skolan, men antog på namnet att det måste ha varit den hon sjöng i Helsingfors ifjol, hörde den ju ett X antal gånger :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback