En mkt trött Maria

För ca 20 minuter sen frågade jag Kasper om vi inte ville gå och sova nu. Svaret jag fick var: Va? Såhär tidigt!? Jag trodde han var knäpp eftersom klockan var 23.40... men jag hade fel..:P var bara 22.40. Men jag är supertrött och är öm i hela kroppen, snörvlar och nyser. Halsen gör ont också. Skit! Men så är det väl. Satan. Jag vill inte bli sjuk. Förhoppningsvis håller det lika länge som förra ggn. En natt.:P Peppar peppar.

Hm.. Kanske jag borde gå och lägga mig ändå. Chansen är ganska stor att jag somnar i tangentbordet annars. Jag kan åtminstone lägga mig i sängen och läsa boken. Jag försökte mig på det jag ska ha gjort tills imorrn, men jag insåg när jag kom till gammal svenska att det inte var smart att läsa när man var supertrött.:P

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Är du sjuk nu igen?:/ Du får testa kan jang om det håller i sig, det funkar för mig ;)



Haha, läsa svenska kan inte vara särksillt uppiggande, nej! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback