Inte särskilt duktigt kanske

Klockan 10 ringde väckarklockan. klockan 11.15 kom nästa väckarklocka, Kasper och tyckte att jag nog hade sovit nog. Så mycket för att kliva upp och städa förrådet.. men det är iaf gjort nu och bara lite småplock kvar som ska ner så är det helt klart. Känns skönt. :) Inte har jag läst klart det som ska läsas. Det ska jag sätta mig och göra nu, och inte har jag läst på ordentligt tills lektionen jag ska hålla imorrn heller.. kul. eller hur?

Nu är det bara 4 dagar kvar tills min mamma och min mormor kommer och hälsar på i ett par dagar, och det ska bli så kul. :) ringde och pratade med momma nyss och hon är verkligen guld värd. 87 år och helt klar i knoppen och huslig som få. Ingen kan baka bullar som min momma. :)


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vad mysigt att din mamma och mormor kommer och hälsar på! Lycka till med pluggandet!;)

Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 17:24:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Igår så gjorde jag inte många knop ;) Tittade mest på tv, som vanligt för mig på söndagar! Själv då? Kram

2008-11-03 @ 12:24:28
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback