Finally

En "heldag" på universitetet med lunch på restaurangen där (inte världens godaste mat kankse men det dög och jag blev mätt). Första lektionen var om elevintervjuer och den andra skulle vi redovisa en lektionsplanering. Jösses säger jag bara. Jag tycker att det iofs var bra för min egen skull att intervjua elever, men jag tycker väl kanske inte att man skulle vara tvungen att sitta 15 st och berätta för varann vad som kommit fram under intervjuerna.. Bara onödigt. Samma med lektionsplaneringen. Och på onsdag har vi redovisning om historisk roman och det är nog det allra mest onödiga överlag tycker jag för jag vill inte användahistoriska romaner i mitt arbete, inte just nu iaf. Jag gillar inte sånna böcker själv så det är kanske itne så bra.;P

hur som helst så vann jag veckans stegtävling mellan mig och Kasper så nu idag ska vi gå och köpa (han betalar) en ben&jerrys åt mig;P Tjoho! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback