"Första måltiden"

PÅ LCHF-diet. Men det var väl en liten överdrift. Vi har ju både ätit frukost och lunch. Men.. till middag blev det iaf nån köttfärskorvsak som vi köpte på Lidl, som går skitfort att laga, euroshoppers broccoliblandning (broccoli/blomkål/morötter) som mos och vitkål bredvid... Jag måste säga att jag saknade pastan/riset/bulgurn som borde varit bredvid. Men förhoppningsvis ändras det snart.. :) Jag har också ett helt enormt sötsug och kan inte sluta tänka på den fina godisskålen som står längst upp i skafferiet. Men tack och lov så når jag den inte utan att ta en stol, om ens då, så jag provar inte.:P Det är inte värt det.;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag blir verkligen misstänksam mot allt konstigt kött ni köper på LIDL. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback