Inte okej

Kasper skulle vara en ängel idag och bjuda mig på mat. Pizza. :P Så han ringde och beställde för hemkörning. Jag skulle iaf få en med kyckling, banan, curry och jordnötter, fast utan jordnötter för det äter jag inte. När pizzan kommer och vi ska äta inser vi att den är fullproppad med jordnötter. Vilken tur att jag inte är allergisk! Så jag har suttit och pillat bort i flera omgångar... Usch och tvi och fy. Sådär hände förut en gång också när vi hämta nån annanstans här i Uppsala. INga jordnötter var det på pizzan, men det smakade jordnötter om vissa delar, så det märktes att de hade börjat plocka på och sen kommit ihåg sig och tagit bort. Utan att tala om det sen. Hade jag varit allergisk hade jag ju kunnat dö! Fyyyyy.

Det känns förresten överkonstigt att ha glasögon och jag har fortfarande inte hittat min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback