Jättemysig kväll

Ja, precis en sån har vi haft jag, Kasper och Fredrik. :) Med hembakad pizza, rockband och familjegeni som jag såklart vann i. ;P Jag gillar sällskapsspel, att bara sitta hemma och mysa med en middag är så mycket trevligare än att gå ut tycker jag, fast det kan också vara kul ibland.

I natt ska vi ställa tillbaka klockan en timme, bra att komma ihåg en sån sak. Hur minns ni åt vilket håll man ska ställa klockan? Jag tänker: Sommartid - Fram med utemöblerna, vintertid - tillbaka med utemöblerna. Det lärde jag mig av nån kompis för några år sen och sen dess sitter det i huvudet också. :) Imorrn blir det gym och seminarieförberedande till de 3 lektionerna vi har nästa vecka på universitetet. Måndag och onsdag. På tisdag åker vi en sväng till Ludvika för Kaspers mormor och morfar har kommit upp från Viborg i Danmark och sen på fredag kommer dom hit och hälsar på. Så under de lediga dagarna under veckan blir det till att städa så det ser respektabelt ut här.;P Och sen nästa torsdag kommer mamma och momma. :) Ojoj.. Helt plötsligt blev det nog mycket städning att ta hand om. ;)

Bara för att får ni nån månadsgammal bild på ett höstigt Uppsala. :)


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback