Plötsligt händer det

Fredrik hade färgat sitt hår mörkbrunt. Då kom Kasper fram till att han skulle vilja prova svart hår. Så efter att vi ätit middag på Java for vi på maxi och köpte svart hårfärg. Så det  har vi roat oss med ett tag.:P Det är svart också vill jag lova. Då skrattade jag ett tag och tänkte på när jag var svarthårig i 9an, för sisådär 6 år sedan (lastgammal). Jag var jätteblek så alla trodde att jag var svartrockare, men å andra sidan fick jag också höra att jag var lik Shannon Doherty från förhäxad.. Jaja.. Hittar jag nån bild nån gång kanske den kan komma upp. Jag ska försöka ta nån bild på Kaspers knallsvarta hår nån gång. När han kommer hem (från att ha skjutsat hem Fredrik) måste jag nog påpeka att han blev mer lik sin mamma som också är svarthårig.. Då blir han säkert överlycklig och vill klippa av sig allt på en gång. ;P Inte för att det blev fult. Bara... ovant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback