Så besviken

Dels blev det inget gymmande, det var så fruktansvärt mycket folk där. Dels blev jag skitbesviken på middagen. Vi bestämde oss för att gå ut och äta på kinarestaurangen som vi var på när Kaspers familj var här för snart 2 veckor sedan. Det var supergott då, men idag smakade allt bara blä. Inget var gott och då var det inte kul att behöva betala 120 kr per person inte.

Nä, nu ska jag krypa upp i vår nya soffa tror jag. :D Vet  inte om jag ska spela lite tv-spel kanske. Och kanske vill jag ha en kopp te, nu när jag ändå ska börja att dricka. Jag har inte provat den andra sorten jag köpte än, rabarber&grädde, men blåbär&lingon var en keeper. :) med mycket mjölk och ännu mer socker var den supergod. ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Men! Vad jobbigt att det inte var gott denna gången, åt du samma sak som förra eller testade du något nytt? Själv är jag en fegis och kör samma mat på kinarestauranger(fast magen tål det inte längre och jag äter det inte pga vv) :(

Spagetthi låda är suuuper enkelt, man blandar ihop allt och in i ugnen..kan jag klara det så kan ALLA det :P



Hoppas du får en trevlig dag imorgon och att du sover gott!

Postat av: evans

Jag var också på en kinarestaurang i Uppsala med Jimmy en gång. Då var det jättegott, men när jag var på samma i fjol var det inte alls särskilt imponerande :/

2008-10-09 @ 10:59:10
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback