Tanken var god

Tanken var: Ut och titta på lite nationspubar. Slutresultat: En äcklig öl och en nachostallrik på Norrlands nation, den enda nationspub jag varit på hittills. Dit gick vi för att prova ett speciellt öl som såklart inte fanns där idag. Skit. Men sen var jag så trött så trött. Jag skyller lite på maten (eftersom jag alltid blir trött när jag äter), vinet innan vi gick ut, att jag precis varit sjuk och på att min kropp precis har vant sig vid att kliva upp skittidigt och lägga sig tidigt. Alltså är jag trött. Dessutom var det mycket folk i rörelse också.

Kasper är dock skyldig mig en cider som han lovade att bjuda mig på. Skriver jag det här kanske vi minns det.;P Fast, jag har blivit lovad en fotmassage. :D

Imorrn är det gym +badminton som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback