Träning och skogspromenad

Det är det enda jag har gjort idag.. Badminton i en timme, och sen gymmade vi i 30 minuter och jag hann en hel del på dom minutrarna. Löjligt stolt över mig själv är jag för att jag inte har gett upp än, och jag måste nog också erkänna att jag tycker att det faktiskt är ganska kul. :P Något jag aldrig nånsin gjort innan. Jag är väl kanske inte den bästa badmintonspelaren i världen då jag mest skrattar hela tiden, men kul har jag. :P Och jag är iaf ingen dålig förlorare. ;P

Efter vi kom hem gick vi ut i det strålande solskenet på en timmes skogspromenad, en långsam sådan med kortknäppning. :P Nu ska vi diska och pjollra på lite och sen måste jag nog börja med lektionsplanering tror jag.. Lite smått iaf. :P

Vad gör ni en sån här härlig söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback