Usch och tvi och fy

Internet är hemskt igen. Jag får logga in och sådär men jag kan inte svara på kommentarer. Ifall nån undrade så ni vet att jag inte är en hemsk människa.:P Jag och Kasper har börjat med en liten tävling och sinsemellan, som nog kan bli bra för motiveringen att röra på sig. En stegräknartävling där vi också kan räkna in träningstiden i stegmängden med hjälp av en omvandlare. Skitbra.:) Och så varje vecka ska den som gått mest få ett litet "pris" för ca 50 kr som vi inte har lyckats tänkt ut än. Tack vare att jag väger bra mycket mer så kommer det nog att gå strålande för mig då gymtider och badmintontider räknas som fler steg för mig än för honom.. Mohahaha. Men nått bra ska det väl föra med sig den här kroppen.:P Så nu är det bara motivation och igång som gäller! Så nu vill jag ha en hel massa peptalk. Iom att jag är på praktik i 3 veckor till också bör jag gå mer än vad han gör de här första veckorna iaf.. Men man vet aldrig, han är en hurtbulle min karl. Men, peptalk var det, och såklart ska jag vinna, eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kan förstå det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback