Varför?

Nu har vi varit hemma i ca 30 minuter. Jag är jättejättetrött men som  vanligt har jag skjutit fram allt arbete till sista sekunden så jag måste skriva det jag ska prata om imorrn på seminariet. Skitdåligt. Varför är jag så bra på att alltid spara saker till sista sekunden? Dessutom nu när jag faktiskt är ganska trött i huvudet av all danska. 3 timmar har vi seminariet imorgon också, det känns lite mycket, men det kanske det inte är, vad vet jag? På torsdag, när vi börja nästa delmoment i kursen (B-uppsats) börjar vi iaf 14.15, så man behöver väl inte tokvakna skittidigt iaf, vilket känns himla bra.:)

Nä, tillbaka till recensionen om Vikingablot.

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe jaa vissa kommentarer är ju mindre mogna än vad man hoppats på:) håller med dig! ha det fint! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback