All denna väntan

Först väntar vi på att bli friska. Sen satte vi ut annonsen på bilen igår kväll och vid 3.30 inatt hörde nån av sig på både mail och sms till Kasper. Tur att han inte ringde, jag menar: 3.30! Hur som helst kommer han och kikar på bilen snart, och vill han verkligen ha den, har vi ett par saker att ordna med, som att vi måste få papper från kaspers plastpappa, och att vi ska köpa ett vardagsrumsbord och att kaspers skjutsaker ska till skjuthallen. Jösses. Jag är lite snurrig idag också, för jag mår inte helt okej, men jag mår inte lika illa som andra dagar. Men det var ett bra val att stanna hemma idag med, för jag behövde sova, och jag är helt slut i kroppen ändå.. ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback