Arn

Jag ska som sagt läsa en historisk roman som VFU-uppgift. Och Kasper ville så gärna äga alla Arn-böcker så vi köpte dem som pocket igår och jag började läsa. Skitbra bok, men helvete vilken liten text. Det är nästan så att jag som är jättevan läsare vill kasta den i väggen och nästan ge upp. Av samma anledning har jag aldrig läst Sagan om ringen-böckerna, men det händer väl kanske nån gång det också.

Nä, jag tror jag ska gå och tappa upp ett bad, och premiärinviga badkaret för nått bad har det inte blivit i det än. Ta med mig boken och bara slappna av ett tag. Det låter väldigt skönt. Speciellt eftersom jag är frusen idag.. Skit också, nu tycker jag att det räcker verkligen. Tror jag ska äta en clementin innan bara.. Men men.. som alla mina planer lär det ju ändras.:P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är vansinnigt jobbigt att läsa små texter.

Vet att det inte är speciellt bra och framförallt när man ska "citera" vissa stycken. Men se filmen så kan du "plöja" igenom texten på ett annat sätt sedan. Vet att det var vissa i min skola som gjorde så



Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback