Imorrn

Imorrn har jag en tid hos en läkare 8.30. Men jösses. Sköterskan vägrade tro på att jag mådde dåligt och ville (mycket motvilligt) ge mig en tid 1a oktober. Då sa jag att jag inte kan missa mycket mer av min praktik och då "hittade" hon en tid imorrn bitti.. Kul. Kände mig som en hypokondriker som alltid ringer dit. Jag har aldrig någonsin varit på den hälsocentralen.. Jösses.

Just nu mår jag jättejättedåligt och vill bara dra täcket över huvudet och gå och lägga mig och inte kliva upp på ett par år.. Kul kul. Men snart tänker jag sätta mig och läsa ur läroboken jag har fått med mig hem. Fast först ska jag prata med min mamma så jag får lite sympati. :P För det är ju syyyynd om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback