Jösses

Nä. 1 timme på stan höll på att bli min död. Jösses så illa jag mådde. Inte blev det nått nagellack heller för det glömde jag totalt bort. Dessutom ville dom skicka min tvärflöjt till Gbg för lagning, för att en ton är fel? Knepigt. Jaja.. vi får väl se vad jag gör med den. Jag vill ju att den ska vara hel så jag kan spela! Nu blir det snart soppa för 3e dagen i rad. Men billigt och bra. Mat i 3 dagar för ca 30-50 kr. :P Det räcker säkert till fler dagar också, om man inte äter lite senare också. Vi får se. Det är ju final i Hells kitchen ikväll.

Ikväll ska vi lägga ut bilannonsen på blocket. Så vill ni köpa en BMW 730i så kan ni ju antingen höra av er här, eller titta in på blocket ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback