Nerlagt

Igår kom jag inte in på bloggen på hela dagen så det sket sig att göra nått.. hur som helst så är jag hemma idag med och nyss ringde jag till vårdcentralen och tydligen ska de ringa tillbaka snart. eller 13.10.. rådgivning av sjuksköterska tog jag iaf, får se om det blir rätt. Tänkte kolla med henne om det vore en bra idé att göra ett blodprov och se efter om det är nån brist jag har som gör att jag mår såhär så länge eller om det bara är att ta det och se glad ut.. huvudsaken är ju att jag har provat iaf... men jag måste erkänna att jag mår liiite bättre idag. Men det kanske beror på att jag inte har ätit nått alls idag...

Äsch.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe tack ska du ha :P



Hehe ja först var det efter vi hade fått pengar, och nu är det när vi blir friska. Vad är det nästa gång tro? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback