Vilket ryck

Jösses vad ofoluserad jag var när jag vaknade med ett ryck av att det ringde på Kaspers mobil. Dumstrut som inte tar med sig den när han går ut ur rummet och alltså slutar det med att jag vaknar på ett sånt otrevligt sätt. Inte för att det gjorde så mycket, klockan var ganska mycket och dessutom hade jag konstiga drömmar om karuseller utan fastspänning så jag höll i mig som attan.. Knepigt.

När vi har duschat och ätit frukost (just nu står skäggiga mannen och rakar sig, tack och lov) ska vi åka en sväng ut på stan, kolla hur min kropp mår och lite sådär. Jag hade planerat att inte träna alls den här veckan, men ifall jag känner att jag mår okej idag ska jag följa med på gymmet imorrn men inte ta i för kung och fosterland utan snarare bara ta det lugnt. Springa lite löpband och sånt..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag att du gör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback