Duktig dag

Missade bussen imorse.. Tur att de går en gång var 15 minut. Så jag var ganska lugn ändå och trodde jag skulle hinna till mitt arbetslagsmöte. Tji fick jag eftersom busschauffören inte stannade vid hållplatsen även fast det var tryckt fler gånger. Jag fick glatt åka med en till hållplats och sen ta bussen åt andra hållet eftersom det är skitmycket trafik och krångel så jag ville inte gå, ganska långt emellan också. Men jag hann nästan i tid. Bara ett par minuter sent, bara för att jag gick med sån fart.

Annars har vi gjort grupparbetet idag som vi ska redovisa imorgon. Superbra.:) Så nu kan jag vara lite lugn idag, även fast jag nu då är på superdåligt humör. Glömde datorn i skolan också så jag var tvungen att sprinta tillbaka och hämta den.. Inte en superdag kanske.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback