Känns lite överskattat

Mornar.. och då börjar jag ändå 10.15 imorgon. Men det är med en föreläsare som man inte blir till sig av, så det vore så skönt att sova istället. Det är ju inte så att det är obligatoriskt. Och hittills har seminarierna varit bättre än föreläsningarna. Och dessutom så är det en paus på 3 timmar mellan de olika delarna. Om jag inte vaknar superpigg imorrn så hoppar jag föreläsningen. ;P Tror inte ens jag bryr mig om att ställa klockan, utan kör på att gå ifall jag vaknar tidigt istället.. eller? jag kan inte bestämma mig heller.

Nä, jag tror att jag går imorrn bitti. Det handlar om aritmetik (de 4 räknesätten) och det känns som om det vore bra att ta till sig allt man kan av det faktiskt... Jag hinner nog ändra mig ett par gånger till igen, och så kommer det att sluta med att jag inte går imorrn bitti. Jag känner mig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback