Men vad skådar mitt norra bloggöga?

När klockan ringde för en halvtimme sen var min reaktion, den enda, att: Nä, jag struntar i seminariet och sover... Jag hann inte ens känna efter ifall jag var trött eller inte. Det var jag inte. Så jag är vaken, påklädd och nästintill klar att åka iväg på seminarium och tentaplugg. Strålande.. Helt enkelt strålande. Egentligen skulle jag väl vilja somna om, men min tentahjärna säger att det är en dum idé. Dessutom var jag ju redan vaken, och då brukar jag bara bli äckligt mycket supertrött sen om jag somnar om och bara sover i några timmar..

Känns bra att bli lärare nu när man är heldöd om man kliver upp 6.30.. Det lär ju hända varje dag sen. :P När jag kommer hem ska jag ringa nationen också och prata om pubjobb. :)

Kommentarer
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Det blir säkert lättare att gå upp så tidigt om man får in "vanan" av att göra det, nu har du ju sovmorgon titt som tätt ;)

Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Sv: Tack så mycket! Det är det bästa för Mimmi men det känns verkligen jobbigt.. Man blir ju så fäst vid djur ..:(

2009-02-10 @ 13:09:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Marie

Snygg rubrik måste jag säga :P

2009-02-10 @ 22:46:57
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback