Ont på ställen jag inte visste jag hade

Åh ack och ve och fy och allt annat hemskt man kan komma på. Sen gårdagens aerobics och lilla armträning i gymmet har jag en rejäl träningsvärk i bröstmuskler, i armar, i mage och i ben... och nu var vi på afrodans tills alldeles nyss, och jag har mer ont nu. Jag kommer inte att vara en trevlig människa imorrn. :P Får se om jag går på seminariet också, det vet jag inte om jag orkar, men å andra sidan börjar jag 13, så det är ju inte direkt som att jag måste kliva upp jättetidigt heller.

Nu ska jag äta en jättesen middag, och sen ska jag nog dö, jag är alldeles utmattad.:P

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Vad skönt att vara helt utmattad ;) Skulle också behöva träna lite, men istället sitter jag här och äter godis..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback