Utmanad

Jag har gjort en liknande utmaning förut, men då med den 4e bilden i den 4e mappen, så nu antar jag Maddes utmaning och gör tar den 6e bilden i den 6e mappen istället då. :P

Man ska iaf gå in i mappen där man har sina bilder, och sen välja den 6e mappen och sist den 6e bilden och skriva lite om den. Såklart ska man också utmana 6 stycken nya och tala om det för dem. :)



Farfars dödsannons var den enda bilden jag hade i den 6e mappen, så det fick bli den. Inte så kul kanske, så jag lägger till den 6e bilden ur den 5e mappen också.;P Eller, det blir den 6e bilden ur den 6e mappen i den 5e mappen (inte alls krångligt.)



Kasper som har lekt med drinkmixar och nått annat äckligt. :P

Jag utmanar: Viktoriae, Fröken Evans, Jim, Sofie, Beata, Tyra

Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan inte bli utmanad xD jag har inga mappar med bilder - bara en enda xD och där är det bilder som inte ens är mina xD aha

Postat av: evans

Jag har bara två mappar :O

2009-02-09 @ 12:05:24
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha varför utmanar du inte mig? ;)

2009-02-09 @ 22:20:42
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback