Ännu mer oväntat

Inte vaknade jag av klockan imorse. Jag blir så äckligt less på mig själv. Å andra sidan så har jag inte bitit på naglarna på över en vecka. Det är den fulaste ovanan jag har men det är inte diekt så att jag tänker på att jag gör den heller. Dessutom kan jag sluta i en längre period, men det har alltid kommit tillbaka. Måste nog börja måla naglarna igen, men det är så äckligt jobbigt.:P

Idag fick jag iaf veta när jag ska registrera mig till nästa kurs och jag har lektioner huuuur länge som helst nu från och med måndag. Och det kändes väl kanske inte superkul direkt.:P Men det ska bli kul att börja på en ny kurs :) Det ska bli spännande men jag känner inte direkt för att försöka få tag på en massa böcker igen... Huvva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback