Får det lov att vara ett par strumpor?

Ibland är det dumt att ha jobbat som telefonförsäljare. Nu känner jag medlidande för de stackars jävlar som ringer till mig, så idag har jag tackat ja till strumpor... Utan att behöva betala porto eller produkt. Snällt. Strumpor kan vara bra.. Men så fort jag fått dem ska jag säga upp abbonemanget. Jag vill då inte betala en massa och få  par strumpor varannan månad.. vad tror dom att jag är, strumpsamlare?

Nu ska jag sprattla på vidare. Jag har ont i huvudet och herr "jättesjuk" är sådär sjuk som bara män kan bli. Klockan 15 har jag ett seminarium jag ska på, men morgonens föreläsning "råkade" jag försova mig till. Vaknade när sista bussen skulle gått. ;P Nåja, en i arbetslaget kunde ta anteckningar och jag behövde sova. Jag är ju trots allt sjuk...Igår var en mellandag då jag mådde super, idag; inte lika super...

Imorrn åker vi, och jag har en hel del att göra innan, så det är dags att sätta fart.. bara därför var det bra att inte gå på föreläsningen...

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Inlägg om Tänkvärt, Självkänsla och Vardagliga ting!

Hej & tack för den söta kommentaren!



Vad jobbigt att du både är trött & sjuk och behöver läsa en massa..;) Men du kommer ju att få strumpor :P haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback