Folk kommer att titta snett

Har precis laddat mp3n med massa musik.. Det kommer att vara skitsvårt att inte sjunga med som attan på tåget, men det är nog bäst att jag låter bli så att jag inte retar upp mina medpassagerare.. Jaja.. jag får väl sitta och hoppdansa i min stol istället då..

Är nog snart färdigpackad tror jag.. Svårt, även fast det är för ynka 4 dagar. Jag vill ju ändå inte glömma nått...Dessutom ska jag ta med mig lite av mina skolsaker så mamsen får kika, förskollärare som hon är.. Jag ska också smygkika på hennes saker så att jag kan få lite tips och idéer inför gruppuppgifter och sådär ;P

Nu lär jag inte skriva förrän jag är framme, om det inte kommer nått mobilinlägg eller nått mer innan jag lägger mig.. Annars, godnatt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback