Hälften kvar

Nästa gång jag ska skriva en uppsats på ca 35 000 tecken ska jag inte sätta mig och skriva ihop allt dagen innan. Vad tror ni om den idén? Tror ni jag kommer att lära mig av mitt misstag? Knappast. Nu har jag suttit hela jävla dagen med det här och... halvklar.. Men jag tycker att jag har gjort den jobbigaste delen och resten bör jag absolut kunna ordbajsa ihop tycker jag.:P Tur att jag inte ska göra något mer än att lämna in den imorrn. Det hade varit jobbigt eftersom jag antagligen inte kommer sova något särskilt mycket i natt.... Nu ska jag fortsätta efter min kortkorta paus.. Jösses...

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag såg faktiskt inte heller matchen, iaf inte mkt ;D

Postat av: Tobias

jag är vaken nu =D yeah!!

2009-01-07 @ 08:29:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback